Sunday 2 December 2012

ဝိုင္ဖိုင္ဟက္နည္း လမ္းညြန္စာအုပ္

<<< မန္ဘာ၀င္ျပီး... Fb Like ျခင္းျဖင့္ အားေပးၾကပါေနာ္ >>>
wifi hack တာနဲ႕ ပါတ္သက္လို႕ ကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးးထားတဲ့ေဆာ့၀ဲလ္ေတြ ရွိပါတယ္.. ဒါကလည္း
ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ဟက္တတ္လို႕ မဟုတ္ရပါဘူးး လိုျခင္သူမ်ား ခဏခဏ ေတာင္းဆိုမွဳေၾကာင့္
ရွာေဖြျပီး ျပန္လည္ မွ်ေ၀တဲ့ သေဘာနဲ႕ တင္ေပးထားျခင္းမ်ိဳးပါ ..
         ဒါေၾကာင့္လဲ ကြ်န္ေတာ္...wifi hack  နဲ႕ပါတ္သက္လို႕ တင္ေပးးျခင္း မွ်ေ၀ျခင္းကိုဘဲ...
တတ္နိဳင္ပါတယ္ ဆိုတာ ေျပာပါရေစ.. နည္းလမ္း နဲ႕ပါတ္သက္လို႕ ေမးျမန္းျခင္း သည္းခံၾကပါဗ်ာ
ကိုယ္မတတ္တဲ့ မသိတဲ့ ပညာရပ္အတြက္  ကြ်န္ေတာ္ အပင္ပန္းမခံပါရေစနဲ႕..ဘေလာ့နဲ႕ပါတ္သက္လို႕
လိုအပ္တာ လိုျခင္တဲ့ ပုံစံ ေတာင္းဆိုနိဳင္ပါတယ္.. ကြ်န္ေတာ္ အတတ္နိဳင္ဆုံးး ရွာေဖြ ေလ့လာျပီး
တင္ေပးသြားမွာပါ... ေလးစားစြာျဖင့္...

                                     ...........  ၾကိဳက္ရာကေဒါင္းးလိုက္ပါ.......

                       http://www.mediafire.com/view/?46sueyh42ht1hf1

No comments:

Post a Comment