Tuesday 27 November 2012


အခုတင္ျပမဲ့နည္းေလးကေတာ့
မိမိသူငယ္ခ်င္းေတြကုိ လက္ေဆာင္ေပးဖုိ႕
လက္ေဆာင္ကဒ္အမ်ဳိးမ်ဳိးလုပ္နည္းေလးပါ။
ေအာက္မွာ ရွိလုိက္ေနာ္.....


ကြြ်န္ေတာ္လုပ္ထားတဲ့ပုံေတြ ရဲ႕နာမူနာေတြပါ။
ေဆာ့၀ဲကုိ အရင္း ေဒါင္းလုိက္ပါ။
ေဒါင္းလုိ႕ ၿပီးရင္း Run လုိက္ပါ။
ေဆာ့၀ဲ Run လုိ႕ၿပီးရင္း ဖြင့္လုိက္ပါ။
အဲမွာ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တာကုိယူလုိ႕ရပါတယ္။
အားလုံးက အတူတူပါဘဲ။
ကြ်န္ေတာ္ကတစ္ခုခုကုိေရြးလုိက္ပါတယ္။
အဲလုိေပၚရင္း ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ ဒီဇုိင္းကုိ ေရြးလုိ႕ရပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္မွ်ားျပထားတဲ့ ေနရာမွာ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ ဒီဇုိင္းကုိေရြးပါ။
ကြ်န္ေတာ္က ေတာ့ Calendar တစ္ခုကုိ ေရြးလုိက္ပါတယ္။
အဲမွာ မိမိႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ ပုံေတြထည္႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
Calendar ကုိလဲ အခုလက္ရွိ Calendar ကုိ ျပန္ေျပာင္းရမွာျဖစ္ပါတယ္။
ပုံထည္႕ခ်င္တယ္ဆုိရင္း အဲမွာ ေဘာင္ကုိႏွစ္ခ်က္ကလစ္လုိက္ပါ။
အဲလုိေလးေပၚလာရင္း မိမိကြန္ပ်ဴတာ က ႀကိဳက္တဲ့ပုံကုိထည္႕လုိက္ပါ။
ကြ်န္ေတာ္က ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕အေခ်ာဆုံး ပုံကုိထည္႕လုိက္ပါတယ္...ခိခိ
Calendar ကုိလဲ ႏွစ္ခ်က္ကလစ္လုိက္ပါ။
အဲလုိ ေဘာင္လုိ ေပၚလာရင္း သူငယ္ခ်င္းတုိ႕ စိတ္ႀကိဳက္ဒီဇုိင္းကုိျပင္ႏုိင္ပါတယ္။
ဒါကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ႀကိဳက္ျပင္ဆင္ထားတဲ့ဒီဇုိင္းပါ။
အဲေလာက္ဆုိရင္း သူငယ္ခ်င္းအားလုံးလဲ
စိတ္ေက်နပ္မႈရရွိမယ္လုိ႕ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္။
အားလုံးကုိခင္မင္ေလးစားလ်က္
မာစတာဘင္း

No comments:

Post a Comment